söndag 27 september 2009

Söndag

Sikken helg. Trodde helt ärligt att jag hade fått svininfluensan. Men jag gjorde som man skulle I sneezed into the bend of my arm hahahahah. När jag vaknade upp i morse kände jag mig mycket bättre. Förmodligen har jag bara fått en vanlig förkylning. De kan visserligen vara nog så jävliga men jag behöver dock ingen lungmaskin.

Herregud vilka oväntade saker som kan hända. Fick just avbryta mitt skrivande när ´Thea kom upp och sa att hon råkat stänga luckan till tvättmaskinen men ena katten i. När jag kommer ner ser jag hur det snurrar men inser snabbt att det är katten som går därinne eftersom att strömmen inte är på. Dettog mig ett par sekunder att sätta på den och få upp luckan. Phu herregud dessa barn.

A just nu är det lugnt i alla fall Thea håller på med fruktansvärt givande och viktiga aktiviteter närmare bestämt. Hon tvättar de 200 kastanjer hon plockade tidigare. A barn har verkligen komplicerade liv

2 kommentarer:

Amelie sa...

Härligt! :)

Jessa sa...

Tur att katter har 9 liv....