söndag 4 oktober 2009

Hemma

Ja då har man varit i Stockholm nu dårå.Jag tänker lägga upp mitt inlägg i två etapper. En angående själva resan och en om teaterbesöket. Anledninge är helt enkelt att man måste det.

Resan
Fantastiskt hotell med grym frulle. Galet nice utsikt. En helt underbar dag i huvudstadens olika delar. Vi färdades på det absolut bästa sättet, till fots. Vi lärde känna tunnelbansystemet, åkte endast fel en gång. Dessutom åt vi på ett ställe där maten var både fet och god. Summa galet trevlig, härlig och fantastisk upplevelse.

Teatern
Killinggänget på dramaten. När man hör att killinggänget ska sätta upp en pjäs så tänker förmodligen de flesta, humor. Det tänkte i alla fall vi. Jag kan bara säga till er som är ledsna över att inte kunnat vara där, ingen fara. Det var utan någon tvivel den sämsta uppsättning jag någonsin sett. Då ska man vara medveten om att jag, tro det eller ej. Sett relativt mycket teater. Som ett exempel kan jag nämna e´n pjäs på en något skum teater i Gbg där jag vid ett tillfälle såg 7 brudar åla sig nakna på golvet endast iklädda v-formad päls på de mest vitala delarna.
Nä denna pjäs eller vad man nu ska kalla det som killinggänget satte upp på kungliga dramatiska teatern var en fullkomlig katastrof. Jag tror att det var max 5 st i publiken som skrattade. Jag och Mats skrattade en gång, hjärtligt. Sedan skrattade vi 4 ggr till av artighet. MEN GUD VA DÅLIGT DET VAR!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, va synd att Killing inte var roligt. Det räknar man ju faktiskt med att de är. Härligt att resten av resan var bra iaf!